ماسک های کریستالی دالان و دستگاه رطوبت سنج

با تشکر از سرکار خانم علوی

ماسک های کریستالی دالان از بهترین مواد اولیه کره ای ساخته شده اند. این ماسک ها ظاهری شفاف دارند و یکی از مزیت های اصلی آن ها در مقایسه با ماسک های پودری پیل آف دیگر این است که به دلیل داشتن بافت بسیار محکم و یکپارچه بدون پاره شدن به صورت پیل آف از روی صورت بلند می شوند. ماسک های برند دالان در انواع رز، بابونه، یاسمین، کیوی، آلبالو و طلا عرضه می¬شوند. علاوه بر عصاره های مختص به هر یک از ماسک ها که با توجه به نام آن ها در ماسک ها وجود دارد این ماسک ها دارای ترکیبات ارزشمند دیگری نیز مثل پکتین ها ی گیاهی و سیلیکون ها هستند

خواص ماسک های کریستالی

ماسک کریستالی بابونه: این ماسک از پودر بسیار ریزی تشکیل شده است که سبب جذب بهتر ترکیبات مغذی آن توسط پوست می شود. همچنین منجر به سفت شدن پوست، تعادل میزان چربی و شفافیت آن می شود. ️ماسک کریستالی یاسمین: این ماسک سبب تغذیه پوست و تنظیم ترشح چربی پوست می شود. همچنین به طور تاثیر گذار سبب از بین بردن خشکی پوست شده و منجر به ایجاد لطافت و خاصیت ارتجاعی پوست می شود.

️ماسک کریستالی گل رز : این ماسک دارای ترکیبات مغذی مختلف مورد نیاز پوست می باشد و به طور موثری سبب آبرسانی و حفظ رطوبت و شادابی پوست می شود. همچنین در بر طرف کردن منافذ پوست موثر می باشد.

️ماسک کریستالی طلا: اندازه ی بسیار کوچک پودر این ماسک سبب می شود تا اثر بخشی بالایی داشته باشد. سبب پاکسازی پوست، تعادل ترشح چربی، شفافیت و جوانی پوست می شود.

️ماسک کریستالی کیوی: مرطوب کننده، بهبود خطوط ریز پوستی، افزایش حالت ارتجاعی پوست، تغذیه ی پوست، آبرسانی، ایجاد شفافیت و درخشش پوست ️

ماسک کریستالی آلبالو: مرطوب کننده ی قوی، مغذی پوست، روشن کننده ی پوست

امتیاز به این ویدئو:
5/5 - (16 امتیاز)
ارسال به:
ویدئوهای بیشتر
سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
0 items سبد استعلام
×

مشاوره و پشتیبانی

×